Μαργαρίτα Οκτωράτου

Μαργαρίτα Οκτωράτου

Η Μαργαρίτα Οκτωράτου είναι ιδρύτρια του nutribalance by om και επιστημονικός συνεργάτης της nlpgreece®. Ειδικεύεται στη διατροφική εκπαίδευση και τον επαναπρογραμματισμό του τρόπου σκέψης και της διατροφικής συμπεριφοράς. Υιοθετώντας μία συνθετική προσέγγιση που αξιοποιεί γνώσεις, μεθόδους και τεχνικές από διαφορετικές επιστημονικά τεκμηριωμένες και αποτελεσματικές προσεγγίσεις, έχει ξεφύγει από την κλασσική προσέγγιση του τι τρώει κανείς και ασχολείται με το πώς και το γιατί. Στόχος της είναι άνθρωποι που την εμπιστεύονται να μάθουν να τρέφονται με επίγνωση, με βάση τις πραγματικές τους ανάγκες, απολαμβάνοντας το φαγητό, χωρίς περιττές στερήσεις, με όφελος την ισορροπία, την αρμονία και την καλή υγεία – σε κάθε επίπεδο.

Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας και Διατροφής του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως επίσης και του Τμήματος Νοσηλευτικής Σχολής Αθηνών. Έχει μεταπτυχιακό δίπλωμα (MSc) στη Διατροφή, τη Δημόσια Υγεία και τις Πολιτικές του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πιστοποίηση NLP Master Practitioner από την nlpgreece® σε συνεργασία με το NLP University, Santa Cruz, California.

Σε συμφωνία με τη συνθετική της προσέγγιση στα πολύπλευρα θέματα της διατροφής και της υγείας κατέχει, επίσης, πιστοποιήσεις Mindful Eating από το The Center for Mindful Eating και Εξατομικευμένης Διατροφής με βάση το DNA από τον Τεχνοβλαστό του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου GenomeAnalysis.

Επί 9 χρόνια υπήρξε επιστημονικός σύμβουλος στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, όπου, μεταξύ άλλων, εργάστηκε συστηματικά και για την ανασύνθεση τροφίμων και του περιορισμού του μάρκετινγκ στα παιδιά, με στόχο η υγιεινή επιλογή να γίνει η εύκολη επιλογή για όλους. Επί σειρά ετών συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής σε ποικίλα προγράμματα αγωγής υγείας. Από το 2008 διατηρεί νόμιμο διαιτολογικό γραφείο στην Αγία Παρασκευή Αττικής, όπου εφαρμόζει τεχνικές που βοηθούν τους ανθρώπους να κάνουν θετικές αλλαγές στη διατροφή και την υγεία τους.

Είναι μητέρα δίδυμων κοριτσιών σχολικής ηλικίας από τα οποία απολαμβάνει να συνεχίζει να μαθαίνει, και επιδιώκει να δημιουργεί ελεύθερο χρόνο που αξιοποιεί σε ποικίλες δραστηριότητες στη φύση.