Πως να χρησιμοποιήσετε την στρατηγική, για να διευκολύνετε ομάδες και ανθρώπους, που δεν πιστεύουν ότι είναι δημιουργικοί!
Μια απλή αλλά ισχυρή στρατηγική που αναπτύχθηκε από τον drRobert Dilts για τη στρατηγική της Disney: «Το μεγαλύτερο μπλοκ της δημιουργικότητας στην επιχείρηση είναι η τάση, πολιτισμικά ριζωμένη σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό ανάλογα με τη χώρα, τον κλάδο και το επάγγελμα, να καταρρίψουν νέες ιδέες πριν καλά-καλά εξεταστούν, επισημαίνοντας όλους τους λόγους για τους οποίους δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει»
http://coachingleaders.emotional-climate.com/nlp-the-disney-strategy-for-creativity/